زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

استقلال میزبانی که حق میزبانی ندارد!| تقسیم مساوی سکوها

  • کد خبر: ۱۶۶۰۷۴
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
استقلال میزبانی که حق میزبانی ندارد!| تقسیم مساوی سکوها
استقلال با وجود میزبانی در دربی ۱۰۱ حق استفاده از میزبانی را ندارد وسکو‌ها به طور مساوی بین دو تیم تقسیم شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، براساس آنچه سازمان لیگ اعلام کرده استقلال میزبان جام حذفی است. این بدان معنا است که آبی‌ها می‌توانند از 90 درصد از فضای سکوها به سود خود استفاده کنند، اما مسئولان باشگاه استقلال بدون توجه به حق قانونی این باشگاه چشم روی این موضوع مهم بسته‌اند و دائما درباره استخدام داور خارجی با هزینه باشگاه استقلال سخن می‌گویند؛ ادعایی که همه می‌دانند هرگزعملی نخواهد شد و به جای آنکه دراین ایام کمکی به استقلال باشد، بیشتر به ضرر این باشگاه خواهد شد.

سرپرست موقت باشگاه استقلال که این روزها درحال مقدمه چینی برای مدیرعاملی دراین باشگاه است، باید دریابد که درخواست مطالباتی از این دست کاملا قانونی است و شاید اگر باشگاه استقلال روی آن اصرار وپافشاری کند، بتواند از تمام ظرفیت‌های موجود روی سکوها بهره بگیرد ودردربی 101 با حداکثرتماشاگرانش  بازی را برگزار کند.

بدون شک حضور پرتعداد تماشاگران در این بازی می‌تواند کمک بزرگی برای استقلال باشد اما سازمان لیگ اعلام کرده باید تماشاگران به شکل مساوی به ورزشگاه بروند و باشگاه استقلال هیچ واکنشی نسبت به این موضوع از خود نشان نداده است.

اینکه درجریان لیگ بیست ودوم قرار شد در دربی 99 تماشاگری در ورزشگاه نباشد و دردربی 100 به طور یکسان به دو تیم صندلی داده شد، بحث دیگری است که فقط به لیگ مربوط می‌شود اما در جام حذفی که هیچ ارتباطی به لیگ و مسائلش ندارد، باشگاه استقلال می‌توانست از حداکثرفضای روی سکوها بهره بگیرد اما اعلام شده سهم دو تیم یکسان است و باشگاه استقلال هم سکوت کرده و هیچ توضیحی درباره چرایی سکوت درمقابل این تصمیم به هواداران خود ارائه نکرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->